Addig élvezzük a vezetés élményét, ameddig még lehet
A hagyományos értelemben vett autózás utolsó órájában vagyunk, erre figyelmeztet most a Lexus.
A hagyományos értelemben vett autózás utolsó órájában vagyunk, erre figyelmeztet most a Lexus.
A Google mostantól már egy teljesen autószerű járgánnyal teszteli a legmodernebb önvezető technológiákat.
A bajor márka hamarosan megkezdi első igazán fejlett autonóm közlekedésre képes járgányainak közúti tesztelését.
A német prémiumgyártó nem titkoltan vezető szerepet szeretne betölteni az önvezető autók piacán.
Az alaposan felspécizett divatterepjárót nem volt nehéz észrevenni a hétköznapi forgalomban.
Nyílt titok, hogy hamarosan jönnek a kormány és pedálok nélküli autók, melyek érkezése alaposan megosztja a közvéleményt.
Hát, mit ne mondjunk, hamar eljutottunk odáig, ami az önvezető autók legnyilvánvalóbb következménye.
A folyamatos haladás nem csak kevésbé stresszes, de rengeteget spórolna is.
A járműinformatikai adatgyűjtés áttekinthetőbb kezelésének bevezetésére tett javaslatot a német autóklub, az ADAC.
A német sportautógyár külön céget alapított, hogy nagy erőkkel tudjon koncentrálni a közeljövő autóipari fejlesztéseinek legfontosabb irányaira, az önvezető autókra és a járművek közti kommunikációra.
A világ 20 legnagyobb autóipari beszállítójából 15 jelen van Magyaroszágon, érdemes komolyan költeni a kiszolgálásukra.
Jelentős mérföldkő lehet a Google önmagát vezető autója és az egész autonóm autózás számára, hogy az amerikai National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA) – lényegében az ottani közlekedési hatóság - egy állásfoglalásában kijelentette, hogy a Google-autója megfelelhet egy mai értelemben vett sofőrnek.
A párhuzamos parkolástól sokan ódzkonak, azonban itt egy magától beparkoló autó, ami ráadásul szinte bármilyen kis helyre képes könnyedén beállni.
Nem kevesebb, mint tizenöt autóipari szereplő van benne a projektben.
Hamarosan itt az ötödik generációs E-osztály, amelynek egyik legnagyobb mutatványa lesz a sofőr nélküli parkolás.
A kaliforniai cég fejesei egy régi-régi autós hagyományt hoznának vissza a felelősség egyértelmű tisztázására. Az indexelést.
"Jack", a kísérleti Audi A7-es rutinszerűen elboldogul önállóan a német A9-es autópályán.